OSAT informuje i uspokaja

Reklama

wt., 04/07/2020 - 12:43 -- moderator2

Klienci dowiedzą się zatem, co zrobić, gdy wycieczka nie może dojść do skutku (np. zmienić termin wyjazdu), zamiast zwrotu pieniędzy przyjąć voucher do zrealizowania w ciągu roku od daty rozpoczęcia pierwotnie zamówionej imprezy – to korzystne, bo można otrzymać bon nawet na 120 proc. ceny anulowanej wycieczki, lub zrezygnować.

Wówczas na zwrot pieniędzy trzeba będzie czekać do 194 dni od momentu odstąpienia od umowy. OSAT przypomina, że pieniądze klientów są chronione w każdym przypadku na podstawie gwarancji ubezpieczeniowych lub bankowych zawieranych przez organizatorów na wypadek ogłoszenia niewypłacalności oraz przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. MG

Informacje zebrane zostały tutaj.

Autor: 
Redakcja Wiadomości Turystyczne
Dział: 

Reklama